Novodobá alchymistka Karolina Tasevová studuje tajné učení a vyrábí léčivé krémy

“Člověk je složitý systém a je ho třeba dokonale poznat,” říká Karolina Tasevová, která studuje prognostiku a vyrábí léčebné krémy pod značkou Divine Gaia. Co o sobě prozradí a kde si můžete objednat její bylinné a aromaterapeutické produkty?

Divine Gaia
Zdroj foto: Karolina Tasevová

Kájo, o tobě je známo, že studuješ velmi zvláštní školu, která tak trochu připomíná tajnou školu v Bradavicích. Můžeš nám o tom prozradit něco víc?

Školu jsem začala studovat před 13ti lety. Již odmala jsem rodičům pokládala otázky, na které mi nedokázali odpovědět a tak jsem odpovědi začala hledat sama, nejdříve v křesťanství, ale tam mi nesedělo dost věcí, pak v buddhismu a dalších naukách, nakonec v různých ezoterických knihách. Jak se říká, když žák chce, učitel se vždy najde. A tak jsem se dostala i ke škole. Prognostika je krásná, je to systematický a ucelený obor. Dává mi poznání sama sebe, poznání jak člověk funguje ve všech etážích a jako celek. Člověk je velice složitý systém a je třeba ho dokonale poznat, neboť vše je propojeno a každá jednotlivina ovlivňuje celý systém, nelze ji tedy opomenout. 

V souvislosti se studiem prognostiky poskytuješ svým klientům nějaké poradenství, že?

Klientům nabízím celý scan jejich bytosti. Od těla, tělesných procesů, přes duševní roviny po ducha. Tj. kontrola, jak je člověk uspořádán jako celek a kde jsou poklesy v jeho systému. Co je člověku dáno geneticky a jestli nemá nějaká zatížení, která do systému nepatří. Uvedu malý příklad. Měla jsem klientku, která trpěla několikrát do roka záněty močového měchýře a lékaři předepisovali antibiotika, jak na běžícím pásu, a nic. Já jsem svým testováním zjistila, že klientky tělo vůbec nevnímalo močový měchýř. Bylo to jako by v těle nebyl, no a ten se hlásil o spolupráci právě těmi záněty, upozorňoval na sebe. Tuto anomálii jsem opravila, „zviditelnila“ jsem močový měchýř ostatním orgánům a od té doby klientka nemá problémy. 

Jaký je vlastně tvůj pohled na život, a co bys doporučila lidem v této současné těžké době?

Z hlediska filosofie jsem věčný optimista, který dokáže prožít i těžké časy, ale nepřestane věřit v lepší zítřky. V této náročné době doporučuji starat se hlavně o duši, dělat si malé radosti, věnovat se zálibám a rozvíjet své talenty, kreslit, zpívat, psát, studovat, hlavně tvořit. Chodit do přírody, dobře jíst, vnímat sebe, co nám dělá dobře a zhluboka dýchat.

Kdo tě ve tvém životě inspiroval, máš nějaký svůj vzor?

Mou inspirací je každý člověk, který se musel poprat s těžkým osudem, nezahořkl a naopak ho to nakoplo a posunul se dál.

Vím, že také vyrábíš nějaké léčivé bylinné přípravky. Prozradíš o co přesně jde?

Mou hlavní tvorbou jsou masti a krémy na různé neduhy. Od bolestí, přes ekzémy, po hojení. Bylinným mastím se věnuji 8 let a před dvěma lety jsem povýšila své alchymistické zkušenosti na tvorbu krémů nejen pro ženy. Krémy vyrábím z nejkvalitnějších bio surovin, tinktur a esencí.

Krémy vyrábím pod značkou Divine Gaia. Jsou výjimečné tím, že se nesoustředí jen na působení na pokožku, ale podporují i psychiku a dobrou náladu, jsou zaměřené na určité období cyklů ženy. Jsou syntézou nabytých zkušeností, studia a babských rad. Nezaměřuji se však pouze na ženy, mám i krém pro muže. Pracuji s oleji, másly, tinkturami a esencemi. 

Karolina Tasevová
Karolina Tasevová (*1983)

Mou radostí je krom bylin a práce s nimi příroda a procházky lesem, a vášní je hudba a tanec. Hudbu miluji od malička a nejen její poslech, ale i hraní pro lidi, zprvu to bylo hraní u táboráku na kytaru, poté jsem začala dělat DJku. S přáteli pořádáme různé párty, hraji i na svatbách a různých večírcích, ráda dělám lidem radost a bavím je, také jsem se podílela na pořádání Ecstatic dance, což je nový druh párty bez alkoholu a drog. Hodně se zajímám o léčivé nástroje a vysokofrekvenční hudbu. Tanec je pro mne uvolnění nejen těla, ale hlavně duše. Je to tělocvik, puštění rozumu a bytí v přítomném okamžiku.

V současné době pracuji také v jednom čarodějnickém obchodě v Praze, což je prostředí, které je mi blízké, ale raději jsem v lese a mezi rostlinami. Pokud budete mít zájem o moje léčivé produkty či konzultaci, můžete mě kontaktovat na mém mailu: karolina.tasevova@seznam.cz 

Autor článku: Taťána Kročková

Komentáře

Oblíbené příspěvky